środa, 25 marca 2015

Od czego zacząć?



Podobno przypadki chodzą po ludziach.
Mam wrażenie, że to ja ciągle nachodzę przypadki.
Nie wiem czy ktoś to będzie czytał, wiem jedno, mam potrzebę uzewnętrznienia się. Taki zamiar chodził mi po głowie dawno.
Dlaczego teraz?
Moja wrażliwość na głupotę i ignorancję ludzką przelała czarę goryczy.
Może ktoś ma podobną sytuację i nie wie, jak sobie z nią poradzić?
Może ktoś nie wie, jak postępować z idiotyzmami dziwnych przepisów? Procedur? Reklamacji?
Może ktoś nie wie jak wziąć byka za ragi i się z nim rozprawić?
Może po prostu lubi czytać o dziwnych przypadkach- takie nie do wiary. 
Będę pisać na bieżąco o tym, co mi się przydarza i jak sobie z tym radzę, o odczuciach moich i innych, takie tam.
Jak czas mi na to pozwoli to również o tych wszystkich sytuacjach i wydarzeniach z życia, które mi się przypomną ;-)
Anita

www.cstcoaching.pl
https://www.linkedin.com/profile/public-profile-settings?trk=prof-edit-edit-public_profile